Win je factuurbedrag terug

Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen. We vinden jouw mening zeer belangrijk, want zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren als dat nodig is.

Hoe kan ik meedoen?
Vul jouw beoordeling hieronder in voor het onderhoud aan de auto. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.

Annelies Heijnemans 5 maanden geleden beoordeeld

Wij zijn tevreden

H.J. Broeren 5 maanden geleden beoordeeld

Goed bedrijf. Netjes en altijd vriendelijke mensen daar. Helpen altijd als er iets is. Gaan hier graag naar toe. Top.

Wim Linders 5 maanden geleden beoordeeld

Garage Coopmans is een vertrouwd adres waar waar service en vertrouwen op Eën staan.En dat wij als klant er ons goed bij voelen . 👍😊

wilco peeters 6 maanden geleden beoordeeld

gewoon goed. kan geen verkeerde punten verzinnen alles prima

Marc 6 maanden geleden beoordeeld

Zelfde als altijd. Helemaal goed.

Marc 6 maanden geleden beoordeeld

Helemaal zoals afgesproken en bedoeld. 100% positief.

Corné van Bakel 6 maanden geleden beoordeeld

Professionals die verstand van zaken, en vooral Ford hebben.

Tanja Goossens 6 maanden geleden beoordeeld

Betrouwbaar, vriendelijk, voor kleine onverwachte dingen kun je altijd terecht en wordt je goed en snel geholpen, er wordt altijd alles in overleg gedaan en denken mee!! ZEER prettig!👌🏼

Martien van Dommelen 6 maanden geleden beoordeeld

Je wordt keurig gebeld wat er moet gebeuren aan de auto. John brengt mij netjes altijd naar huis en als de auto klaar is komt hij, na een belletje, de auto weer thuisbrengen.

Jeanne Minten 6 maanden geleden beoordeeld

Kort in de buurt, dus dat is al een pluspunt! Snelle en goede service, als je een probleem hebt is een telefoontje voldoende en wordt je supersnel geholpen! Top bedrijf, wij zijn er heel blij mee!!

Jurgen Engels 6 maanden geleden beoordeeld

Coopmans Ledeacker is simpelweg een fijne partij voor onderhoud en/of reparatie van de auto. Geen poespas, gewoon dat doen wat wenselijk is!

Clemens Cruijsen van der 6 maanden geleden beoordeeld

Vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Staan altijd voor je klaar.

Loira Egremy Valdes 7 maanden geleden beoordeeld

Mijn band was kapot. Ik had geen afspraak gemaakt. Ik kwam en ze hadden me meteen geholpen. Ze hadden niet hetzelfde band en moest het besteld worden. Vervanging Auto gekregen en de volgende dag was mijn auto met de nieuwe band. Heel fijne ervaring

George Fick 7 maanden geleden beoordeeld

Kom al jaren bij John voor zowel onderhoudsbeurten en APK met onze auto en camper en onze twee kinderen hebben ook hun auto's daar in onderhoud. Er word keurig op afspraak gewerkt en uitstekend kwalitatief onderhoud verricht en indien er onvoorziene kosten bijkomen, vind er altijd een terugkoppeling plaats om het al of niet uit te voeren. Arbeidsloon is in al die jaren flink toegenomen, net zoals bij andere bedrijven, maar de prijs/kwaliteitsverhouding zijn we dik tevreden mee. Conclusie: een echte aanrader deze no-nonens autogarage waar alleen maar onderhoud en reparatie plaats vinden door prima monteurs !

Frank Cillessen 7 maanden geleden beoordeeld

Prima garage. Personeel is deskundig en vriendelijk. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Er wordt vooraf duidelijk gecommuniceerd over de werkzaamheden (en de kosten) van onderhoud. Ik ben erg tevreden.

wilma 7 maanden geleden beoordeeld

Mijn auto was aan de achterzijde geraakt. Hierdoor moest de bumper vervangen worden en een deel uitgedeukt. De delen zijn vervangen en opnieuw gespoten. Ik kreeg een leenauto mee wat erg praktisch was. Binnen een week was het gefixt. Van te voren was er duidelijkheid over de kosten van de reparatie. Maar als er onvoorziene gebreken waren geconstateerd bellen ze ook altijd even om dit te melden. Vanwege een operatie mocht ik toen de auto klaar was niet rijden. John of James hoe hij nu heet, was zo aardig om de auto zelf om te wisselen en thuis af te leveren. Tot mijn verbazing was hij ook nog eens netjes gewassen en gepoetst. Heel blij mee. Tot service. Jammergenoeg moest ik het zelf betalen de verzekering constateerde dat ik schuldig was. Ik reed de oprit achteruit af wel heel langzaam maar mevrouw had mij niet gezien. Dan vallen de kosten even tegen. Maar daar kon James natuurlijk niets aan doen. Goede tip neem een all risk verzekering. Ik ben helemaal blij met James.

yolanda jans 7 maanden geleden beoordeeld

altijd vriendelijk en goed geholpen

Esther Driessen 7 maanden geleden beoordeeld

Zeer tevreden, vriendelijk personeel en ze proberen zsm de reparatie te doen.

Miranda 7 maanden geleden beoordeeld

Prima garage

Will Thijssen 7 maanden geleden beoordeeld

Altijd betrouwbaar; in afspraken, kwaliteit en service!